VEIKLOS SRITYS:

RRT: „LTG Infra“ veiklų apskaitos atskyrimo auditas atskleidė reikšmingų trūkumų

2025 sausio 28 d.

RRT iniciatyva atliktas AB „LTG Infra“ (valdytojo) veiklų apskaitos atskyrimo auditas už 2023 metus atskleidė reikšmingų trūkumų. Tarp jų – nepakankamas sąnaudų paskirstymo principų pagrįstumas, reglamentavimo nesilaikymas apskaičiuojant ir priskiriant pagrįstą pelną teikiamoms paslaugoms, nepakankama vidaus kontrolė rengiant metinių atskaitų rinkinį bei už 2022 m. laikotarpį pateiktų auditoriaus rekomendacijų neįgyvendinimas.

Reaguodama į šiuos neatitikimus, RRT pradėjo tyrimą, siekdama užtikrinti, kad valdytojas pašalintų nustatytus trūkumus ir tinkamai įgyvendintų apskaitos atskyrimo reikalavimus, numatytus teisės aktuose.

 „Aiškiai apibrėžti ir įgyvendinti apskaitos principai leidžia objektyviai įvertinti geležinkelių infrastruktūros valdytojo veiklų efektyvumą, užtikrinti tikslinį valstybės biudžeto lėšų panaudojimą ir sumažinti perteklines išlaidas. Tai yra pagrindas tvariai plėtrai ir visuomenės pasitikėjimui,“ – teigia Pašto ir geležinkelių reguliavimo grupės vadovė Rita Liuokaitytė.   Ji pabrėžia, kad tinkamas audito rekomendacijų įgyvendinimas ne tik prisideda prie valdytojo vidaus procesų optimizavimo ir klaidų rizikos mažinimo, bet ir apsaugo nuo galimų teisinės ar reputacinės žalos pasekmių.

Išsamią audito ataskaitą ir išvadas galite rasti oficialioje RRT interneto svetainėje: https://www.rrt.lt/gelezinkeliai/apskaita-ir-kainos/apskaitos-atskyrimo-prieziura/

Informacija atnaujinta 2025-01-28