Pašto paslaugos kokybės reikalavimai yra nustatomi sutartyje, kurią pašto paslaugos teikėjas sudaro su pašto paslaugos naudotoju, ir yra skelbiami viešai.
Pašto paslaugos teikėjas privalo:
- patvirtinti pašto paslaugos teikimo tvarkos aprašą, kuriame turi būti nurodyti pašto paslaugos teikimo tvarka ir sąlygos, teikiamos pašto paslaugos tarifai, pašto siuntų pristatymo trukmė, numatoma pašto paslaugos teikėjo atsakomybė, skundų nagrinėjimo ir žalos atlyginimo procedūra, taip pat kita informacija, susijusi su pašto paslaugos teikimu ir naudojimusi ja;
- savo interneto svetainėje ar kitu būdu viešai skelbti informaciją apie pašto paslaugos teikimo vietas, skundų nagrinėjimo ir žalos atlyginimo tvarką ir sąlygas, taip pat pašto paslaugos teikėjo patvirtintą pašto paslaugos teikimo tvarkos aprašą ir kitą informaciją, turinčią įtakos naudotojo apsisprendimui naudotis pašto paslauga.
Pašto paslaugos teikėjai, kurie yra pranešę RRT apie teikiamą pašto paslaugą, yra įrašyti į pašto paslaugos teikėjų sąrašą.
Universaliosioji pašto paslauga turi atitikti Universaliosios pašto paslaugos teikimo reikalavimų apraše universaliosios pašto paslaugos teikėjui nustatytus reikalavimus.
Universaliosios pašto paslaugos teikėjas (AB Lietuvos paštas) privalo visiems universaliosios pašto paslaugos naudotojams vienodomis sąlygomis užtikrinti universaliosios pašto paslaugos nenutrūkstamą teikimą visoje šalies teritorijoje ne trumpiau kaip penkias darbo dienas per savaitę, laikydamasis kokybės reikalavimų, nustatytų atsižvelgiant į pašto siuntos siuntimo nuo siuntėjo iki gavėjo terminą.
Universaliosios pašto paslaugos kokybės reikalavimai (standartai) siunčiamoms pašto siuntoms Lietuvoje turi atitikti šioje lentelėje nustatytus reikalavimus:
Lietuvoje | |
Siuntimo nuo pradžios iki galo terminas | Kiekybinis kriterijus |
Kitą po korespondencijos išsiuntimo dieną | 85% korespondencijos siuntų |
Trečią po korespondencijos išsiuntimo dieną | 97% korespondencijos siuntų |
Ketvirtą po siuntinio išsiuntimo dieną | 97% siuntinių |
Nepriklausomo universaliosios pašto paslaugos kokybės tyrimo rezultatai už 2023 m.
Nepriklausomo universaliosios pašto paslaugos kokybės tyrimo rezultatai už 2022 m.
Nepriklausomo universaliosios pašto paslaugos kokybės tyrimo rezultatai už 2021 m.
Nepriklausomo universaliosios pašto paslaugos kokybės tyrimo rezultatai už 2020 m.
Nepriklausomo universaliosios pašto paslaugos kokybės tyrimo rezultatai už 2019 m.
Nepriklausomo universaliosios pašto paslaugos kokybės tyrimo rezultatai už 2018 m.
Greitosios nuorodos
Informacija atnaujinta 2025-04-14